maandag 2 maart 2015

Een tegen- en twee meevallers

Vol goede moed en zin ging ik vorige week maandag na een middag en avond studie naar huis. Ik zou in de week die komen ging veel kunnen doen aan mijn studie en had er zin in. Ik wist precies waar ik naar toe moest en hoe ik dat zou gaan doen. Dat wist de mevrouw die mij 21 uur later aanreed helaas niet zo goed...
Gevolg: mijn auto in de kreukels en een hoop gedoe met verzekeringsmaatschappijen, schade experts en leenauto's. Ook de website 'gaspedaal.nl' heb ik meer bezocht dan mijn persoonlijke Fontys-pagina. Daardoor hield ik maar weinig tijd over voor de studie.
Gelukkig had ik snel een nieuwe auto gevonden (mijn oude werd al snel total loss verklaard) en had ik nog een extra meevaller: voor vandaag stond er alleen maar een bijeenkomst met mijn leergroepje gepland. Geen college dus, maar wel heel veel tijd om achterstallig werk in te halen!
Op dit moment ben ik al een paar uur bezig met het verder werken aan mijn analyse en heb ik ook al één gesprek gepland staan met de onderbouw directeur, Clemens Geenen. Andere afspraken probeer ik zo snel mogelijk te maken, zo hoop ik snel weer in de race mee te kunnen.
Op naar het herontwerp!

Hier leek de schade nog mee te vallen... Al is het wegslepen van een auto nooit echt een goed teken.

1 opmerking: