zondag 3 januari 2016

De start van LA4 met mijn eigen avatar!

Aan het begin van LA3 had ik me voorgenomen weer volop te gaan bloggen. Dat is er door Eapril, LA5-1 en diverse dingen op het werk steeds niet van gekomen. Voor LA4 is het wel weer de bedoeling dat we flink met de blog bezig gaan zijn en de eerste opdracht geeft daar meteen aanleiding toe: het maken van mijn eigen avatar!

Dat we iets moesten voorbereiden voor het eerste college wisten we niet, maar gelukkig vond Ester net op tijd de opdrachten. De avataropdracht was leuk om te doen! Dit is het resultaat:

Het is de bedoeling dat de avatar niet alleen laat zien hoe je eruit ziet (dat hoeft niet eens), maar vooral laat zien wie je bent. Ik vond het lastig om dat in één plaatje te zetten, zeker omdat het aantal opties om jezelf te customizen beperkt is in een standaard en gratis programma. Toch heb ik er wat van weten te maken. De kleding is netjes, dat past bij mij. Verder draag ik overdag zelden een bril, maar met al het lezen van de afgelopen 1,5 jaar vond ik hem wel toepasselijk. De microfoon staat voor de vele presentaties die ik sinds het begin van de studie gegeven heb. Dat vind ik ook steeds leuker om te doen.
De achtergrond met bomen en gras staat voor mijn privéleven, waarin ik veel te maken heb met de natuur. Dat komt doordat ik dat zelf leuk vindt, maar ook door mijn vriend, die werkt als houthakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten