zaterdag 30 mei 2015

Stroomschema en Wikiwijs

Maandag ga ik samen met Mijke ons idee voor het herontwerp presenteren. Best spannend!
Gisteren en vandaag heb ik gelukkig erg veel kunnen doen en de presentatie is nu zo goed als klaar.

Onze presentatie bestaat uit verschillende delen, waarvan ik hier vast een voorproefje geef. Zo is daar de Wikiwijspagina die ik gemaakt heb. Dit is zoals ik me mijn herontwerp ongeveer voorstel, min het stroomschema. Deze pagina wordt vandaag en morgen verder afgemaakt. Zo mis ik nog een 'knop' voor docenten en wil ik evaluatieformulieren toevoegen. Maar, neem vooral vast eens een kijkje:
http://maken.wikiwijs.nl/61922/Informatievaardigheden_op_het_VMBO

Omdat ik geen echt werkend stroomschema kan maken, heb ik mijn stroomschema weergegeven in een word-document. Deze is ook te vinden op de Wikiwijs, maar voor het gemak staat hij ook hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten