maandag 14 maart 2016

Hersenschudding...

Vakanties zijn normaal gesproken een uitgelezen mogelijkheid om een flinke inhaalslag te maken met werk en studie. Toen op 6 februari de carnavalsvakantie begon, was ik dan ook blij dat ik weer een week had om lekker aan het werk te gaan en het nodige in te halen. Met mijn groepje 'The Powerups' hadden we een mooie planning gemaakt om Quest 2 ruim op tijd af te hebben en in te leveren, zodat we geen gebruik zouden hoeven maken van een Oeps-kaart' of extra stress zouden krijgen in een toch al druk jaar. Ik had mijn eigen planning er mooi op aan laten sluiten en was van plan er helemaal voor te gaan.. tot een flinke hersenschudding niet alleen mijn hersenen maar ook mijn planning omgooide.
Ik dacht eerst dat het met een paar dagen wel beter zou gaan, maar niets was minder waar. Nu, een maand later, ben ik nog steeds niet aan het werk en ook werken aan mijn studie gaat moeizaam. De afgelopen dagen heb ik wel weer wat gedaan, al merk ik dat mijn concentratie nog lang niet op het niveau is dat het voor 6 februari was, en moet ik mijn werk regelmatig neerleggen omdat ik hoofdpijn krijg.
Gelukkig denken de docenten van de MLI erg goed met me mee, waardoor ik het idee krijg dat ik het misschien toch nog kan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten